torsdag 2 december 2010

Vinter, frostiga träd, snö, kallt och brasa

Tänk att det blev vinter även i år :)
Nu får vi bara hoppas att det håller i sig HELA vintern.
Det är ju så att jag är lite av en hatare till regn och slask när det ska vara just vinter.
Idag så tittade även solen fram, det var så skönt att få se lite ljus.

Sedan så är det ju det där med julstämning oxå...
Nya stjärnor och gardiner sitter uppe i vårt nya kök/vardagsrum.
Men man ska väl inte behöva köpa nytt bara för att allt det vi brukar ha till jul ligger i fina bruna kartonger..., och vart är just DEN kartongen som jag vill ha fram, just den där med adventsstaken, den som man sätter 4 ljus i och tänder varje söndag...???
Leta, leta och leta ännu mer..., eller köpa nytt..., nääää, där går gränsen..., jag älskar min "stake" och vill ha just bara DEN.

Jag får väl sluta fundera och börja leta...

Detektivarbetet måste ju fortsätta ;-P

1 kommentar:

aveldi sa...

Hittat staken än?? :P Dumt inte Uffes funkar ;-) Haha.

Snart ses vi!!!