tisdag 29 mars 2011

Hoppla polle

Ja, då var det dax igen då :D

Livet bara rusar iväg på både gott och ont.

Börjar där jag slutade sist.
2 veckor efter vår lilla skidsemester hem till syrorna i Orsa så bar det upp igen :)
Denna gång för att hämta hem min inneboende.
En 20-årig blondin med blå ögon. Min näst yngsta lillasyster Petra :)
Hon har fått jobb här i Norrtälje.
Bostad letar vi nu efter med ljus och lykta (så har du något att hyra ut typ 3 rok så säg bara till).
2 härliga veckor har gott och vi trivs så himla bra att bo ihop :)
Det hände ju en lite grej i fredags..., Petras Blt flög i luften så det blev ett besök på Norrtälje Akuten..., en fredag kväll...
Snälla Gunnar stannade kvar hos henne som underhållare då jag var tvungen att åka hem och utfodra lilla Anders som skulle på klassfest.

Helgen gick i en rasande fart! :D
Lördagen gjorde vi KnutbyTorg och Mc Donalds :)
Söndagen så åkte vi runt till olika bilfirmor och letade bil till Petra :)
I Vårberg hittade vi en Mazda, 626, V6 2,5liter från -97 :)
Den är skitsnygg!!!
Den klär henne otroligt bra, det lixåm står Petra på den :D

Igår var det Gunnars tur igen för ett besök på Norrtälje Akuten... :(
Han hade typ fått ett kläm-slag på magen av sitt nitbälte..., ja, det låter inte riktigt sant men det är det...
Väl inne på rummet så kunde inte läkaren hitta nåt men bad att få ta en snabbsänka.
Usk kommer in..., ser Gunnar, stannar till och frågar "Men var inte du här härom dagen? Har du funderat på att skaffa VIP-pass?"
Sänkan var bra och vi åkte hem. Då var klockan 00,20...

Sov gott några timmar och upp för att ta emot mina sessor :)
Gunnar fick stanna hemma idag för att jag ville se hur han mådde och för att han skulle få sova lite längre än vanligt en tisdag.
Han har varit trött hela dagen så för att hålla sig vaken har han spelat guitarr, bakat och lekt med sessorna.
Gunnar och stora sessan bakade negerbollar till mellis :P
Gud så goda dom blev!

Nu ropar ugnen på mig att maten är klar.
Civapcici, ris, sås och grönsaker :p

Hej hopp gummi ... ;-)

Inga kommentarer: