onsdag 8 juli 2009

GRRRRRRRRRRRR!!!!!! På mig själv!!!

23 december... ???
Hoppsan det var ju länge sedan ju...
Så här får det inte gå till alls ju... :(
Jag har ju till och med bytt jobb sedan jag uppdaterade mitt liv...
Jobbar nu som dagmamma och har 10 underbara små fötter som trippar, springer och leker här om dagarna. 8 st 1½ åringar och 1 st 3-åring.
Det här är det roligaste jag någonsin har gjort i jobbväg, så kul att kunna vara flexibel på riktigt.
Egenföretagare Tess, det hade jag aldrig kunnat tro om mig själv, men nu är det ju så.
Allt rullar på som vanligt.
Barnen växer, sommarlov, Isa börjar gymnasiet, Gunnar i 5:an och Anders i 1:an till hösten.
Båten ligger i vattnet och flyter som hon ska.
Vi var ute hela midsommarhelgen med superväder, sol och värme men inte i vattnet.
Var ute hela förra veckan oxå men då var det betydligt varmare i vattnet än under midsommar.
Vädret kunde vi inte klaga på iaf..., sol, sol och mer sol. Vi önskade lite fläktar som kom då och då, det var skönt. Vattnet hann komma upp i 22 grader innan båtturen tog slut.
Uffe jobbar denna vecka men om det inte bli ösregn och snårblåst så åker vi ut i helgen igen.
Lilla Jocke kommer till faster Tess över helgen och han vill ut och åka båt så det måste ju bli en liten tur iaf.
Nä, nu får jag sluta för denna gång..., men måste ju komma ihåg att komma in oftare och uppdatera er hur det går för mig och mitt liv... :)
Kram på er alla och låt sommaren ROCKA FETT!!!

1 kommentar:

aveldi sa...

Hehe kul att du tänker skriva igen! Krmar!!